Slavi rođendan Ksisters s nama

Pritužbe

1. Ako dođe do nedostatka prilikom isporuke, Ksisters će nadoknaditi kupcu u obliku kupona (razuman popust za sljedeću narudžbu).

Otklanjanje kvara kupac može zahtijevati i kao zamjenu proizvoda. Ako je otklanjanje nedostatka nemoguće ili neisplativo za Ksisters, Kupac ima pravo zahtijevati popust na kupoprodajnu cijenu, au slučaju bitnog nedostatka odustati od kupoprodajnog ugovora.

Kupac je dužan obavijestiti Prodavatelja koje je pravo izabrao prilikom prijave nedostatka.

2. Proizvod se smatra neispravnim, osobito ako nema uobičajena ili prezentirana svojstva, ili ne odgovara svojoj namjeni, ili ne udovoljava zakonskim uvjetima, ili nije isporučen u dogovorenoj količini. Preosjetljivost ili alergijska reakcija na isporučeni proizvod nije razlog za prepoznavanje neispravnosti proizvoda. Isto tako, nedostaci u darovima ili besplatnoj robi koji nisu obuhvaćeni narudžbom nisu nedostaci proizvoda. Fotografije proizvoda u našoj web trgovini služe samo za ilustraciju i nisu obvezan opis svojstava proizvoda (npr. pakiranje se može razlikovati zbog promjena koje je izvršio proizvođač).

3. Pritužbe se šalju na [email protected] uz dostupan obrazac za pritužbu ovdje. Prilikom ispunjavanja obrasca ne zaboravite opisati o kakvom se kvaru radi te dodati fotografije neispravnog proizvoda (ako je moguće). Proizvod za koji je reklamacija, nakon njezine potvrde, potrebno je poslati s ispunjenim obrascem na adresu: Puchovska 16, 831 06 Bratislava, Slovakia, Okres Raca.

4. Ksisters će obavijestiti Kupca e-mailom ili SMS porukom o razmatranju prigovora, posebice o zaprimanju prigovora i njegovom razmatranju da li je isti pozitivan ili negativan. Ksisters kupca može kontaktirati i telefonom.

5. Prigovor će biti odmah razmotren. Razmatranje reklamacije, uključujući i otklanjanje kvara, obično ne traje duže od 15 dana. U suprotnom, kupac ima pravo odustati od kupoprodajnog ugovora. Kupac mora pomoći Ksisters da ispoštuju rok.

6. U slučaju da je reklamacija pozitivna, Ksisters snosi troškove povrata robe.

7. Naknada za povredu obveze iz ugovornog odnosa isplaćuje se prema zakonskim uvjetima. Isto vrijedi i za zahtjeve za naknadu štete temeljene na Zakonu o odgovornosti za proizvode. Moraju se poštovati sve upute na pakiranju i umetcima. Ne preuzima se odgovornost za bilo kakvu primjenu i/ili rukovanje koje odstupa od ovoga.

Pretplatom se slažem s uvjetima